כמה מילים על רפואת תדרים

רפואת תדרים היא הרפואה של העידן החדש. בבסיס השיטה מונחת ההנחה שהעולם סביבנו מורכב מרשתות תדרים ומיתרים קוונטיים שמחוברים בינם לבין עצמם בתבניות ייחודיות. כאשר תבנית ניתנת למדידה, היא נקראת תדר.
 
איך פועלת הטכניקה באמצעות המכשיר?
בדומה למכונית שזקוקה למצבר שיניע אותה (פלוס ומינוס. זוכרים?) כך כל תא ותא בגוף מורכב מפלוס ומינוס שהם הכח שמניע אותו לחיות.
כאשר פורצת מחלה בגוף, התא החולה למעשה איבד את אנרגיית החיים שלו ומאחר ומטרתו העיקרית היא לחיות הוא גונב את האנרגיה החסרה לו לטעינה מהתאים הסמוכים אליו, שבתורם גונבים גם הם אנרגיה מתאים בריאים שנמצאים לידם. כך למעשה, מתפשטת מחלה בגוף.

התדרים השייכים לגוף האדם מבוססים על גלי קול חשמליים התואמים את גלי הגוף. ע"י "שידור" גלי הקול הנכונים לתאי הגוף החולים, ניתן לסייע לתא, באמצעים חיצוניים, להבריא.
למעשה, התדרים מעניקים את הכח והאנרגיה החסרים לתאי הגוף בהתמודדות עם מחלות שונות ופציעות.

אז איך מטפלים ומשלבים טיפולים באמצעות תדרים?
מעבר לדרכים ולטיפולים הרגילים בקליניקה (תזונה, דיקור, עיסוי, שיקום ועוד), ולאחר איבחון מדוייק של הבעיה באמצעות תישאול, בדיקות דם ומגע, כחלק מתכנית ההבראה אני משלבת תדרים מעניקי אנרגיה בטיפול.

מתוך ספריות התדרים הקיימות במחשב (קאפל, רייף) והמכילות אלפי תדרים, אני בונה תכנית תדרים מותאמת אישית לכל מטופל משום שכפי שטביעת אצבע היא אינדיבידואלית לכל אדם, לכל אחד יש תדר אישי שנקרא "תדר הלב" שייחודי לו, ובאמצעות התאמה מדוייקת ניתן לבנות תכנית ריפוי אישית ולזרז החלמה.

תדר הלב גם מאפשר לכם להעצים את האנרגיה האישית שלכם ולחיות במיטבכם ובמלוא הפוטנציאל שלכם כל הזמן.

רוצים למצוא את "תדר הלב" האישי שלכם? דברו איתי.

נא לבדוק את החיבור לרשת

דילוג לתוכן